Stimați membri,
Vă informăm pe această cale că, începând cu data de 27.12.2021 și până la data de 10.01.2022 personalul ARAIEX își va desfășura activitatea în regim de telemuncă, cu respectarea programului de lucru curent al asociației, programul cu publicul fiind suspendat.
După data de 10.01.2022 accesul membrilor în sediu ARAIEX se va face, doar în baza unei programări prealabile, zilnic între orele 11 – 14, cu obligativitatea de a purta mască.
Sărbători fericite, sănătate și toate cele bune!
Stimati membri,
Va anuntam ca in perioada 30.08.2021-12.09.2021 echipa ARAIEX va beneficia de concediu de odihna.
Va multumim pentru intelegere!
Stimați membri, în data de 11,12 august 2021, ora 11:00 este convocată Adunarea Generală Anuală a membrilor ARAIEX ce se va desfasura în București la sediul ARAIEX din Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, Sector 2, cu urmatoarea ordine de zi:
Aprobarea:
1. Darea de seamă anuală pentru anul 2020
2. Bilanțul contabil al ARAIEX pentru anul 2020;
3. Raportul Comisiei de Cenzori;
4. Raportul anual al Consiliului Director;
5. Raportul anual al Directorului General;
6. Raportul anual al Comisiei de Supraveghere;
7. Raportul anual al Comisiei speciale privind accesul la informații;
8. Bugetul estimativ de venituri și cheltuieli pentru 2021;
9. Comisionul de gestiune al ARAIEX pentru anul 2021;
10. Salarii și indemnizații pentru anul 2021;
11. Diverse;
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare în data de 11 august 2021, Adunarea Generală Anuală va avea loc a doua zi, la aceeași locație și la aceeași ora, adică la data de 12 august 2021, ora 11:00, Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, Sector 2.
Mapa de sedință poate fi consultată la sediul ARAIEX, în București, Bdul. Carol I, nr. 61, et. 4, camera 2, Sector 2, începând cu data de 12.07.2021, orele 11:00-15:00.
Mai multe detalii privind organizarea Adunarii Generale Anuale la telefon 0311108107 sau pe email
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
.
Stimati membri,
Va aducem la cunostinta ca repartitia remuneratiilor cuvenite artistilor interpreti sau executanti, membri ARAIEX, s-a desfășurat în perioada 01.06.2021 – 05.07.2021, plăți remunerație până la data de 15.07.2021.
Stimați membri,
Vă informăm pe această cale că, începând cu data de 21.12.2020 și până la data de 05.01.2021 personalul ARAIEX își va desfășura activitatea în regim de telemuncă, cu respectarea programului de lucru curent al asociației, programul cu publicul fiind suspendat.
După data de 05.01.2021 accesul membrilor în sediu ARAIEX se va face, doar în baza unei programări prealabile, zilnic între orele 11 – 14, cu obligativitatea de a purta mască.
Sărbători fericite, sănătate și toate cele bune!
Stimati membri,
Va aducem la cunostinta ca repartitia remuneratiilor cuvenite artistilor interpreti sau executanti, membri ARAIEX, se va realiza in perioada 02.12.2020- 15.01.2021.
In acest sens va invitam la sediul ARAIEX, din Bucuresti, Bd. Carol I, nr. 61, etaj 4, camera 2, Sector 2, in intervalul orar 11:00-15:00 de luni pana vineri, pentru a va actualiza repertoriile.
Consiliul Director ARAIEX:
Director General - Mihaela Cristina Todor
Artiști și utilizatori:
Luni – Vineri 09.00 – 17.00
Bd. Carol I, nr. 61, et. 4, camera 1 si camera 2, Sector 2, Bucuresti
Telefon 031.110.81.07
Data fiind situația apărută din cauza pandemiei și faptul ca activitatea se desfășoară și în regim de telemunca,
accesul membrilor în sediu ARAIEX se va face, doar în baza unei programări telefonice prealabile, zilnic între orele 11 – 14, cu obligativitatea de a purta mască.
Relații artiști: 031.110.81.07
Relații radio facultativ: Camelia Muntean, 0764 791 221
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.